yient ontwikkelt mobiele oplossing Field Operations Management System (FOMS) voor vermogensbeheer informatie

Melbourne, Australië, 19 juni 2015 – Cyient Limited heeft een toonaangevende mobiele applicatie, FOMS genaamd, ontwikkeld voor vermogensbeheer informatie. Cyient’s mobiel-gebaseerde oplossing is gebaseerd op nieuwe iOS en Android applicaties. De mobiele applicatie helpt de kloof tussen veldbezoeken en krachtige Geografisch Informatie Systeem (GIS) platforms overbruggen, door het verstrekken van ontwerpmogelijkheden in het veld. De gegevenssynchronisatie wordt zowel voor real-time en offline modes uitgevoerd.

Met de snelle ontwikkeling van de infrastructuur en de toegenomen netwerkeisen, worden nuts- en telecommunicatiebedrijven geconfronteerd met uitdagingen in het beheer van hun groeiende infrastructuur. Algemene zakelijke uitdagingen geconfronteerd met asset heavy-bedrijven omvatten veranderende technologie, regulerende omgevingen, verwachtingen van de klant, veelvoudige systemen, productiviteitsniveaus van inspecteurs/veldingenieurs en de beperkte capaciteit van de bestaande middelen voor veldonderzoek. Buitendienst medewerkers documenteren hun bevindingen vaak met handmatige notities, foto’s of video’s vastgelegd op de locatie. Dergelijke documentatie kan nuttig zijn voor de diagnose, het collaboratief oplossen van problemen, het rapporteren van inspectieresultaten aan klanten of de voorbereiding van toekomstige dienstverlening of beoordelingseisen op een bepaalde locatie.

Sanjay Krishnaa, Senior Vice President en APAC Head, Cyientzei: “FOMS biedt operators van openbare voorzieningen en telecommunicatie de mogelijkheid om netwerk geometrie bij te werken, zowel in real-time als op het veld. Deze intern ontwikkelde mobiele oplossing vermindert de tijd voor veldbezoeken, het elimineert de noodzaak voor het opnieuw invoeren van gegevens en het verhoogt de nauwkeurigheid van gegevens. Het vermindert ook de operationele kosten en omkeertijd en faciliteert de tijdige levering van projecten. “

Het meest recente toonaangevende bouwbedrijf dat profiteert van FOMS mobiele applicatie is Visionstream, een leverancier van ontwerp, bouw en onderhoud van geavanceerde communicatie en industriële netwerken in Australië en Nieuw-Zeeland.

FOMS oplossing van Cyient zal Visionstream in staat stellen hun FieldVision-concept te implementeren. Dat is een intelligente, beste service in zijn klasse, kostenefficiënte mobiele oplossing die ontwerpmogelijkheden, tijd- en kostenparameters integreert in het Ultra-Fast Broadband (UFB) samengevoegde programma. In eerste instantie zal deze oplossing een geoptimaliseerd medium-level design ondersteunen voor de UFB architecten om wijzigingen aan de ontwerpen in het veld aan te brengen met behulp van de Cyient FOMS applicatie.

“FOMS zal het Visionstream UFB Delivery Team inschakelen om dit kritieke project op tijd en binnen het budget uit te voeren”, aldus Nathaniel Terry, Records Manager, Visionstream.

FOMS belooft andere telecommunicatie en nutsbedrijven te helpen om de efficiëntie en de levering te verbeteren door het verminderen van operationele uitgaven en doorlooptijd om tijdige levering van projecten te vergemakkelijken.

Over Cyient Limited

Cyient is een wereldwijde leverancier met oplossingen voor engineering, data-analyse, netwerken en werkzaamheden. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en een betere toekomst te creëren.

Met tientallen jaren ervaring verkeert Cyient in een goede positie om oplossingen voor productontwikkeling, life-cycle ondersteuning, proces, netwerk engineering, gegevenstransformatie en analyse te leveren. We hebben expertise in de sectoren ruimtevaart, consumenten, energie, medisch, olie en gas, mijnbouw, zware apparatuur, halfgeleiders, spoorvervoer, telecommunicatie en nutsbedrijven.

Sterke mogelijkheden in combinatie met een wereldwijd netwerk van meer dan 13.000 medewerkers op 38 locaties wereldwijd stellen ons in staat om meetbare en substantiële voordelen wereldwijd aan grote organisaties te leveren.

Voor meer informatie over Cyient, ga naar www.cyient.com.

Over Vision Stream

Met een erfgoed in ontwerp, bouw en onderhoud is Visionstream een betrouwbare partner voor toonaangevende telecommunicatie- en ICT-netwerk providers en industrieën die afhankelijk zijn van bedrijfskritische infrastructuur.

Visionstream werd in 1994 opgericht als dochteronderneming van Telstra om de$ 4 miljard Telstra Cable TV Rollout te ontwerpen, voor het in 1996 werd overgenomen door Leighton Contractors.

Sinds 1996 maakt Visionstream deel uit van Leighton Contractors en heeft een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd met het leveren van de bouw van telecommunicatie, onderhouds- en engineeringsdiensten aan luchtvaartmaatschappijen, overheid, channel partners en zakelijke klanten in Australië en Nieuw-Zeeland.

Sleutelexpertise van Visionstream’s bevindt zich intern, ondersteund door door de industrie erkende accreditaties en een bekroond veiligheidsrecord.

Download de PDF

India