Softential blijft winnen met een tweede opeenvolgende IBM Beacon Award voor Innovatie

Herndon, Virginia – 19 maart, 2015 -Softential, de toonaangevende leverancier van oplossingen in service management en assurantiën, werd uitgeroepen tot winnaar van de 2015 IBM Beacon Award voor IT Service Management Innovatie op de IBM PartnerWorld Leadership Conference in Las Vegas. Dit is het tweede jaar op rij dat Softential hoogste eer voor innovatie heeft gekregen. In 2014 won Softential de IBM Beacon Award voor Data Center Innovatie.

De IBM Beacon Awards erkennen IBM Business Partners voor hun uitmuntendheid en geavanceerde oplossingen met behulp van IBM-producten en diensten. Prijswinnaars hebben bewezen dat zij uitzonderlijke, innovatieve oplossingen leveren die waarde creëren en zaken voor hun klanten transformeren.

“Het is een unieke eer om tussen de 3700 wereldwijde IBM partners gedurende twee opeenvolgende jaren voor toonaangevende innovatie erkend te worden door IBM, een van de meest gerespecteerde en vertrouwde bedrijven in service management/assurantiën”, zei Srini Tipirneni, voorzitter van Softential. “We blinken uit in de fundamenten van ons bedrijf: rationaliseren van hulpmiddelen, procesoptimalisatie, automatisering en incidentenmanagement. Het is onze SmartView dashboard oplossing die Softential boven onze concurrenten en in de top award categorie voor innovatie stuwt. De SmartView architectuur maakt gebruik van IBM en aanvullende producten om gehele zichtbaarheid in één enkele blik en controle voor de gehele end-to-end oplossing te bieden. IBM en onze klanten erkennen dat SmartView innovatie, transformatie en waarde-creatie is.”

Over Softential SmartView

Softential SmartView is een oplossing architectuur die complexe service management/assurantie omgevingen transformeert in eenvoud op een enkel paneel. Implementaties die in productie zijn omvatten onder andere:

• ‘s Werelds grootste drankenproducent
  • ‘s Werelds grootste energiebedrijf
  • Een van de grootste steden in de wereld (grootste in Noord-Amerika)

UVoor meer informatie:http://softential.com/itsmdashboard

Over Softential

Softential is een leverancier van service management/assurantie oplossingen met diensten verspreid over een plan, bouw, run portfolio. Onze markt-leidende SmartView dashboard oplossing biedt end-to-end zichtbaarheid en controle van complexe omgevingen voor betere besluitvorming, betere kwaliteit van de dienstverlening en lagere kosten. Voor meer informatie, bezoek www.softential.com

Over Cyient Limited

Cyient is een globale aanbieder van engineering, data analytics, network en operaties solutions. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en een betere toekomst te vormen.

Met decennia ervaring, is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en cyclusondersteuning, proces en netwerk engineering en datatransformatie en –analytics. We bieden expertise aan in ruimtevaart, consumenten, energie, medische, olie en gas, mijnbouw, zware uitrusting, halfgeleiders, spoorvervoer, telecom en nutsvoorziening industrieën.

Sterke capaciteiten gecombineerd met een globaal netwerk van meer dan 12,500 medewerkers over 39 wereldwijde locaties laten ons toe om meetbare en substantiële voordelen aan te bieden voor grote organisaties wereldwijd.

Download de PDF.

Softential
Barry Garrison
bgarrison(at)softential.com