Cyient verzekert zich van prestigieuze Pratt & Whitney Engineering Services Innovation Award voor de derde maal

East Hartford, Connecticut, VS, 28 januari 2015  -De toonaangevende, wereldwijde aanbieder van ingenieursdiensten Cyient werd bekroond met de 2014 Supplier Innovation Award op het jaarlijkse supplier evenement gehouden in East Hartford, Connecticut, VS en georganiseerd door de Global Engineering Sourcing Group van Pratt & Whitney, een afdeling van United Technologies Corporation. Dit is de derde overwinning en de tweede maal op rij dat deze eer aan Cyient werd geschonken.

“Van aanbieders van ingenieursdiensten wordt verwacht te innoveren als een deel van de samenwerking met Pratt & Whitney door het ontwikkelen van intellectuele eigendom, het aanpassen van nieuwe methoden gebruik makend van bestaande instrumenten en het verbeteren van standaardwerk, zowel qua snelheid als productiviteit. Cyient is de ontvanger van de 2014 Supplier Productivity Innovation Award voor het demonstreren van een cultuur van maximale innovatie gedurende het jaar,” aldus Jayant Sabnis, Vicevoorzitter, Engineering – Module Centers, Pratt & Whitney..

Als commentaar op de onderscheiding, zei Krishna Bodanapu, Managing Director & CEO van Cyient Limited, “Het is een eer om de Supplier Innovation Award opnieuw te mogen ontvangen dit jaar. De onderscheiding erkent niet enkel Cyient’s diepe domeinkennis en niet aflatend engagement om waarde te creëren door cutting-edge innovatie, maar het bevestigt ook Pratt & Whitney’s vertrouwen in onze langdurige samenwerking. Het succes van Cyient is te danken aan een goed gedefinieerd plan voor productiviteit en innovatie voor onze partners.”

“Bij Cyient bekomen we resultaten met onze inzet om een leider te zijn in ons domein door technologie, ingenieursexpertise, en krachtige innovatie samen te brengen. Het is een prachtig gevoel wanneer onze zakelijke partners onze successen erkennen. We zijn enthousiast over onze sterke relatie met Pratt & Whitney”, voegdeRajendra Velagapudi, Senior Vicevoorzitter en Hoofd – Engineering Operating Unit van Cyient,nog toe..

In zijn 14+ jaren van ingenieursdesign en onderzoekssamenwerking met globale leiders Pratt & Whitney, heeft Cyient uitgebreide mogelijkheden inzake ingenieursdesign ontwikkeld voor aeromotoren, met engagement groeiend vanuit basic-to system-level engineering. Nu de nieuwe motorprogramma’s verhuizen van design en testing, naar de productiefase, ondersteunt Cyient Pratt & Whitney met value engineering, test data analyses en geavancerde data analytics solutions.

Over Cyient Limited

Cyient is een globale aanbieder van engineering, data analytics, network en operaties solutions. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en een betere toekomst te vormen.
Met decennia ervaring, is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en cyclusondersteuning, proces en netwerk engineering en datatransformatie en –analytics. We bieden expertise aan in ruimtevaart, consumenten, energie, medische, olie en gas, mijnbouw, zware uitrusting, halfgeleiders, spoorvervoer, telecom en nutsvoorziening industrieën.

Sterke capaciteiten gecombineerd met een globaal netwerk van meer dan 12,500 medewerkers over 39 wereldwijde locaties laten ons toe om meetbare en substantiële voordelen aan te bieden voor grote organisaties wereldwijd.
Voor meer informatie over Cyient, surf naarwww.cyient.com.

Download de PDF.

Indië
Rishi Ghai
rishi.ghai(at)cyient.com