Cyient ondertekent een wereldwijde partnerovereenkomst met Pink Elephant, een wereldwijde leider in IT service management

De bedrijfsverandering en educatieve vaardigheden van Pink Elephant zullen Cyients expertise aanvullen op het gebied van ontwerp, bezorging en operationele uitmuntendheid

Londen 9 september 2016: Pink Elephant, een wereldleider op het gebied van IT service management, en Cyient Ltd, een wereldwijde leverancier van ingenieurswerk, productie, data-analyse, netwerken en operationele oplossingen, kondigden vandaag een wereldwijde vennootschap aan voor gezamenlijke marktverkenning op het gebied van IT service management.

Dit wereldwijde vennootschap is ondertekend door Sanjay Krishnaa, Senior Vice-President Communicatie en Directeur Asia Pacific van Cyient en door Piet van Vugt, CEO van Pink Elephant Nederland. Het is de bedoeling dat de overeenkomst tussen Cyient en Pink Elephant zal zorgen voor een effectieve samenwerking om betere oplossingen te leveren voor klanten. Cyients expertise op het gebied van service-ontwerp, bezorging en operationele uitmuntendheid gecombineerd met Pink Elephants kracht in bedrijfsverandering en competentieontwikkeling zorgt voor uitgebreidere ontwerp, bouw en diensten. Bovendien zal de associatie met Cyient de indstriefocus en domeinkennis verbreden, in aanvulling op de reeds gevestigde bekwaamheid binnen het IT service management.

Mr. Sanjay Krishnaa, Senior Vice-President Communicatie en Directeur Asia Pacific van Cyient zei: “Deze alliantie is zeer belangrijk voor Cyient en Pink Elephant om onze relatie naar het volgende niveau te brengen. We kijken ernaar uit om samen te werken en om onze gezamenlijke vaardigheden binnen het IT service management te versterken”.

Deze vennootschap met Pink Elephant zal onze gezamenlijke klanten toegang bieden tot vooraanstaande bedrijfsprocesontwerpen, netwerkprestaties en verzekeringsservices binnen de telecom-, luchtvaart-, nutsvoorzieningen- en transportindustrieën.

Matthijs Havinga, CEO van Pink Elephant zei: “Met de snelheid waarmee de markt verandert, zullen de succesvolle bedrijven de bedrijven zijn die de juiste strategische samenwerkingen aangaan om te zorgen voor innovatie, groei en klantwaarde. Wij zijn zeer tevreden met deze samenwerking met Cyient. Cyients robuuste en volwassen ontwerp- en bezorgingsprocessen zijn een perfecte aanvulling op Pink Elephants leiderschap binnen de het IT management en onze deskundigheid op het gebied van bedrijfsverandering. Ik ben optimistisch dat deze samenwerking gezamenlijke addresseerbare zakelijke kansen zal voortbrengen voor zowel Cyient als Pink Elephant”

Over Cyient

Cyient is een globale leverancier van ingenieurswerk, fabricage, data analyses, netwerken en oplossingen voor exploitaties. We werken samen met onze clienten om meer te bereiken en zorgen voor een betere toekomst.
Met decennia aan ervaring is Cient goed in staat om problemen op te lossen. Onze oplossingen houden productontwikkeling, lifecycleondersteuning, netwerkontwerp, datatransformatie en analyses in. We zorgen voor expertise in ruimte, consument, energie, medisch, olie en gas, mijnen, zwaar gereedschap, halfgeleiders, transport over sporen, telecom en nutsindustrie.

Sterke capaciteiten gecombineerd met een globaal netwerk van meer dan 13,500 deelgenoten over 38 globale locaties zorgen ervoor dat we meetbare en substantiele voordelen brengen naar wereldwijde organisaties.

Over Pink Elephant

Pink Elephant is een internationale kennisleider op het gebied van bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering. Met advies- en IT dienstverlening haalt Pink Elephant het beste bij opdrachtgevers naar boven, door kennis en creativiteit van mensen binnen deze organisaties te vertalen naar concrete resultaten.

Sinds de oprichting in 1980 is Pink Elephant nu actief in meer dan 20 landen en biedt het bedrijfs- en management consultancy en andere services, zoals Enterprise App Services, IT Services en Education Services.

Indië
Anirban Sanyal