CYIENT ONTVANGT AS9100 REV D EN ISO 9001:2015 KWALITEITCERTIFICERINGEN VOOR DE MELBOURNE (FL)-FACILITEIT

Melbourne, FL, 30 augustus 2018: Cyient, een wereldwijde aanbieder van engineering-, productie-, geospatial, netwerken en operations management services aan wereldwijde leiders in de industriesector, heeft aangekondigd dat NSF-ISR (International Strategic Registration), een ANAB-geaccrediteerde certificatie-instelling, heeft Cyient toegekend met de AS9100 Rev D en ISO 9001:2015 certificeringen. Alle andere Cyients luchtvaart en defensie-faciliteiten die op het moment AS9100C certificering hebben zullen ook een audit voor AS9100 Rev D vervolledigen in september 2018, om ervoor te zorgen dat ze conform met de laatste standaarden voor een Ruimtevaart Kwaliteitsmanagementsysteem. Met deze certificeringen, is Cyient een bedrijf met een sterk kwaliteitsmanagementsysteem, goed uitgerust om verbeterde klanttevredenheid, snellere besluitvorming en grotere efficiëntie van bedrijfsprocessen te leveren.

“Wij zijn verheugd om de ISO 9001:2015 en AS9100 Rev D certificeringen te krijgen voor onze Melbourne faciliteit. Dit versterkt onze inzet om de verwachtingen van de klanten te voldoen en voor doorlopende procesontwikkelingen te zorgen”, zei Anand Parameswaran, Senior Vicepresident, luchtvaart en defensie, Cyient. “Het is ook een duidelijk bewijs van ons streven om altijd op het hoogste niveau van kwaliteit en efficiëntie te presteren”, voegde hij eraan toe.

De ISO-normen geven wereldklasse specificaties voor producten, diensten en systemen, om te zorgen voor betere kwaliteit, veiligheid en efficiëntie. ISO 9001:2015 specificeert de eisen voor een managementsysteem van kwaliteit wanneer een organisatie moet demonstreren haar vermogen om aan de eisen van de klant te voldoen, aan de wettelijke en regelgevende vereisten te voldoen, en de klanttevredenheid te versterken door middel van de effectieve toepassing van het systeem, waaronder de processen voor systeemverbetering.

Terwijl alle eisen van ISO 9001:2015 AS9100D algemeen en van toepassing op elke organisatie zijn, ongeacht het type, de grootte of de geleverde producten en diensten, is AS9100D de laatste luchtvaart-, ruimtevaart- en defensie-kwaliteitsstandaard gebaseerd op de ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem en het is gericht op de strenge, complexe en unieke vereisten van deze sectoren. De AS9100D-certificatie wordt ondersteund door de Internationale Luchtvaart Kwaliteitsgroep en het stimuleert de gehele organisatie om in nieuwe termen te denken, dat wil zeggen door de levering van waarde aan de klanten en niet alleen de functies in rekening te houden.

For media inquiries, write to press(at)cyient.com