Cyient Inc. en ASE S.P.A. Tekenen een gemeenschappelijke Betreed-De-Markt Overeenkomst tijdens Aero India 2017

ASE’s capaciteiten zullen Cyients expertise in design aanvullen en zullen oplossingen ontwikkelen en behouden voor de ruimtevaartindustrie

Bangalore, 15 februari 2017: ASE S.p.A., een privaat Italiaans bedrijf en een toonaangevende aanbieder van elektrische energievoorzieningen en distributiesystemen aan de internationale ruimtevaart- en defensie industrie, en Cyient Inc. (een dochteronderneming van Cyient Limited, een wereldwijde aanbieder van techniek-, fabricage-, data-analyse-, netwerk- en operatiesoplossingen) hebben vandaag een gemeenschappelijke betreed-de-markt overeenkomst aangekondigd voor de gemeenschappelijke marktontwikkeling van producten in het elektrische energie-opwekking departement.

De overeenkomst is getekend bij de Cyient tentoonstelling stand op de Aero India 2017 door Krishna Bodanapu, algemeen directeur en CEO van Cyient en Carmelo Cosentino, voorzitter van ASE. Het is de bedoeling dat deze samenwerking leidt tot diensten, producten en systemen voor de ruimtevaart- en defensie industrie voor de gehele levenscyclus.

De combinatie van de kennis en ervaring in de industrie van Cyient en ASE’s expertise zal helpen met het ontwikkelen van nieuwe producten en oplossingen in elektrische energiegeneratie en ook in conversie-, management- en distributiesystemen. Dit zal Cyients gecombineerde zakelijke mogelijkheden, inclusief mogelijke verrekening ontladen verplichtingen, wereldwijd helpen versterken.

Deze samenwerking komt overeen met onze bedrijfsstrategie: het zijn van een toonaangevende wereldwijde aanbieder van design en het ontwikkelen en behouden van oplossingen voor de ruimtevaart- en defensie industrie. Het staat ook zowel Cyient als ASE toe om te profiteren van elkaars technische en fabricagecapaciteiten, dus het leidt tot vermeerdering van support aan OEM’s en het verbetert het levensdienstenaanbod voor bestaande en toekomstige klanten, zei meneer Krishna Bodanapu, algemeen directeur en CEO van Cyient.

Meneer Carmelo Cosentino, voorzitter van ASE, zei: “dit samenwerkingsverband is strategisch gezien belangrijk voor beide partijen wat betreft het verplaatsen van onze bestaande goede relatie naar een hoger niveau van samenwerking. We kijken er naar uit om nog nauwer samen te werken om onze gezamenlijke capaciteiten in de ruimtevaart te benutten met als doel om een gecombineerde en uitgebreidere product- en dienstenlijn aan te bieden.”

Over Cyient

Cyent (Est: 1991, NSE: CYIENT) biedt diensten in engineering, productie, netwerken en operatiemanagement, alsook geospatiale diensten, aan wereldwijde leiders in de industrie. Cyient benut de kracht van digitale technologie en gevorderde analysemogelijkheden, evenals hun domeinkennis en technische expertise, om hun klanten te helpen met het oplossen van complexe businessproblemen. Als een Design-Build-Maintain-partner die oplossingsbezit langs de waardeketen meeneemt stelt Cyient zijn klanten in staat om te focussen op hun kerntaak, innoveren, en daarmee de bocht voor te blijven.

Relaties vormen de basis voor het functioneren van Cyient. Met een klantgerichte aanpak en een personeelsbestand van bijna 14.000 in 21 landen combineert Cyient wereldwijde levering met nabijheid bij hun klanten om als hun verlengde team te functioneren. De focusindustrie van Cyient bevat ruimtevaart en defensie, geneeskunde, telecommunicatie, spoorwegvervoer, halfgeleider, nutsbedrijven, industrie, energie en natuurlijke bronnen.

Volg nieuws over het bedrijf op @Cyient.

Over ASE

ASE is een toonaangevende aanbieder van Elektrische Energiegeneratie- en Distributiesystemen voor de ruimtevaart- en defensie industrie. De producten ontworpen en ontwikkeld door ASE zijn gekozen door belangrijke Europese en wereldwijde bedrijven om hun vliegtuigen met vaste vleugels, draaivleugelvliegtuigen en UAV’s te versterken.

ASE pronkt met een sterk concurrentievoordeel in technische capaciteiten voor het design en de ontwikkeling van Elektrische Energiegeneratie- en Distributiesystemen en heeft voordeel van een opvallende hoeveelheid velddata en productervaring die het bedrijf heeft opgedaan de afgelopen decennia. We focussen ons voornamelijk op het vinden van de beste oplossingen wat betreft productinnovatie en -optimalisatie met betrekking tot zowel prestatie en betrouwbaarheid als duurzaamheid, gewicht, kosten en milieu.

Voor meer informatie over ASE, kijk op www.ase-spa.com.

Indië
Anirban Sanyal