Cyient en Pullela Gopichand Badminton Academy bundelen hun krachten om de tweede editie van de Corporate Badminton League te presenteren

Hyderabad, India, 30 november, 2014  – Het is weer badminton seizoen in Hyderabad, met werknemers van grote bedrijven vastberaden om het op te nemen tegen hun tegenstanders. Toonaangevende leverancier van technische oplossingen Cyient gaat samenwerken met de prestigieuze Pullela Gopichand Academy om de tweede editie van de Corporate Badminton Liga (CBL) te hosten. Het belangrijkste nationale badminton toernooi tussen bedrijven wordt gehouden aan de Pullela Gopichand Badminton Academie in Gachibowli, Hyderabad tussen 12 en 14 december, 2014. Cyient is de hoofdsponsor van het evenement.

De CBL is gecrediteerd met het verhogen van interesse in badminton, hiermee tal van werknemers van grote bedrijven inspirerend om de sport te beoefenen zowel voor de lol als voor een goede gezondheid. Het enorme succes van het evenement van vorig jaar maakte de weg vrij voor het tweede seizoen van de CBL. Meer dan 70 bedrijven in heel India en meer dan 450 enthousiastelingen namen in 2013 deel aan dit toernooi. Open voor alle niet-geplaatste personen die werkzaam zijn in het Indiase bedrijfsleven, beschikt de competitie over mannen en vrouwen enkelspel, dubbelspel en gemengd dubbel kampioenschappen. Aan winnaars worden aantrekkelijke geldprijzen en geschenken uitgereikt, samen met de felbegeerde Pullela Gopichand Trophy.

Bij het toespreken van een persconferentie om de Corporate Badminton Liga 2014 aan te kondigen, zei Mr. Pullela Gopichand, oprichter van de Pullela Gopichand Badminton Academy: “Het geeft me enorm plezier om samen met Cyient onze krachten te bundelen voor de CBL 2014 na het enorme succes van de eerste editie van het toernooi in 2013. De CBL is een van de weinige toernooien in India, dat badminton onder de werknemers van grote bedrijven enorm bevordert. Mijn steun voor CBL komt voort uit mijn liefde voor badminton als sport, en persoonlijke overtuiging dat sport een van de beste manieren biedt voor werknemers van grote bedrijven in werkomgevingen met een hoog tempo om te verjongen en fit te blijven. Ik feliciteer ook Sikhara Evenementen voor haar niet aflatende inspanningen om de CBL traditie voort te zetten.”

Dr. BVR Mohan Reddy, oprichter en uitvoerend voorzitter van Cyient zei: “Cyient gelooft in een balans tussen werk en leven voor het succes van elke professional, en sport biedt ontspanning aan hardwerkende individuen. Een sport zoals badminton heeft aanmoediging nodig omdat het uiterst actieve mentale en fysieke deelname van de spelers vereist. Cyient werkt samen met de hoog aangeschreven Gopichand Academy om badminton te bevorderen in het bedrijfsleven.”

Individuen die geïnteresseerd zijn in deelname aan de Corporate Badminton Liga kunnen zich registreren opMeraevents en Eventsnow.

Over Pullela Gopichand Badminton Academy

Pullela Gopichand Badminton Academy is een toonaangevende badminton training faciliteit in Hyderabad, India. Gesticht door de All England Open Badminton Kampioen van 2001, Mr. Pullela Gopichand, heeft de inrichting verschillende fantastische badminton spelers getraind zoals Parupalli Kashyap, PV Sindhu en Gurusai Datt.

Over Cyient Limited

Cyient Limited is een engineering-, netwerk-en operations-oplossingen bedrijf met haar hoofdkantoor in Hyderabad, India. Meer dan 12.500 vennoten in 38 locaties wereldwijd passen expertise in industrieën met inbegrip van lucht-en ruimtevaart, consumentenbescherming, energie, medische, olie en gas, mijnbouw, zware apparatuur, halfgeleider-, spoor-vervoer, nutsbedrijven en communicatie toe. Door nauw samen te werken met klanten om op behoeften te anticiperen en om complexe problemen op te lossen, heeft Cyient lange termijn samenwerkingsverbanden met bedrijven over de hele wereld. Dit stelt hen in staat om meer te kunnen doen en verder te kunnen reiken, wat resulteert in een betere toekomst.

Download de PDF.

Indië
Vinay Golla
vinay.golla(at)cyient.com