Bekendmaking van de resultaten over het tweede kwartaal, eindigend op 30 september 2014

Hyderabad (India), 10 oktober 2014:Cyient (NSE: CYIENT) levert diensten die de zakelijke wendbaarheid van onze klanten verbeteren. Onze toonaangevende oplossingen stellen grote organisaties wereldwijd in staat om meetbare en substantiële voordelen te behalen. Oplossingen bestaan uit ontwikkeling en ondersteuning van de levenscyclus van producten, proces- en netwerktechnieken, en transformatie en analyse van gegevens.

We zullen op woensdag 15 oktober 2014 de resultaten bekendmaken van onze Indiase GAAP over het tweede kwartaal, dat eindigt op 30 september 2014. . Na afloop van de presentatie zal ons senior managementteam, bestaande uit B.V.R. Mohan Reddy (Executive Chairman), Krishna Bodanapu (Managing Director en Chief Executive Officer), Ajay Aggarwal (Chief Financial Officer), Ashok Reddy (President of Corporate Affairs and Infrastructure) en Anand Parameswaran (hoofd van HR and Talent Deployment) een conferentiegesprek voeren over de winstcijfers. Het gesprek zal door Edelweiss Securities worden georganiseerd, begint om 19:00 CEST (09:30 New York, 14:30 Londen en 21:30 Hong Kong / Singapore) en duurt 60 minuten. U kunt aan het gesprek deelnemen door te bellen naar de volgende conferentiegespreksnummers.

India, Mumbai           Primair: +91 22 6746 8328
                                 Secundair: +91 22 3938 1028
VS, (gratis)               1 866 746 2133
VK, (gratis)               0 808 101 1573
Singapore, (gratis)   800 101 2045
Hongkong, (gratis)   800 964 448

Alle deelnemers wordt verzocht om zich 5-10 minuten voor aanvang van het conferentiegesprek aan te melden.

Ook zal er tot 22 oktober 2014 een herhaling van het conferentiegesprek beschikbaar zijn. U kunt naar de herhaling luisteren door te bellen met +91-22-6181-3322 (playback id: 08765#).

www.cyient.com/investors

Download de PDF.

Investeerders
Animesh Aggarwal