Zinnov waardeert Cyient als een leider in vier verticale industrieën

Cyient handhaaft zijn leidende positie in vier verticale industrieën in het 'Zinnov Zones 2016 Product Engineering Services Rapport', vanwege zijn focus op bouwkunde, sterke klantrelaties en degelijke acquisitiestrategie.

Bangalore, 22 december 2016: Zinnov, een wereldwijd consulting en raadgevend bedrijf, erkend Cyient als een uitweidende en gevestigde speler in de algemene categorie van het 'Zinnov Zones 2016 Product Engineering Services Rapport'. Het rapport waardeert Cyient in de 'leadership zone' in vier verticale industrieën - Ruimtevaart & Defensie, Energie & Nutsvoorzieningen, Transport en Constructie & Zware Machines. Zinnov erkende Cyient ook als een gevestigde en uitweidende speler in Werktuigbouwkundige diensten. Dit is het vijfde opeenvolgende jaar dat Cyient in de 'leadership zone' gewaardeerd is in ruimtevaart en transport en het vierde opeenvolgende jaar in energie & nutsvoorzieningen & zware machines. Naast bovenstaande waarderingen is Cyient ook in de 'execution zone' geplaatst voor Medische Technologie, Halfgeleider en Telecommunicatie industrieën en als een niche en gevestigde speler in geïntegreerde systemen.

'We zijn trots op de erkenning van Zinnov als leider in vier industrieën. Ons sterk, bouwkundig erfgoed, meedogenloze klantgerichtheid en acquisitiestrategie hebben geholpen om ons te ontwikkelen als een ontwerp-bouw-onderhoud partner, die 'solution ownership' kan bieden aan de waardeketen van onze klanten', zei dhr. Krishna Bodanapu, CEO van Cyient.

Zinnov Zones is een jaarlijkse ranglijst gepubliceerd door Zinnov, die dienstverleners waardeert op basis van hun competenties en capaciteiten. Sinds 2009 is Zinnov Zones (voorheen bekend als GSPR - Global Serivice Provider Ratings) een van de meest vertrouwde rapporten wereldwijd geworden, voor zowel ondernemingen als dienstverleners om een beter begrip te krijgen van het ecosysteem van leveranciers in meerdere domeinen. Voor meer informatie, bezoek alstublieft: http://www.slideshare.net/zinnov/zinnov-zones-2016-pes-executive-summary

Over Zinnov consulting

Zinnov is opgericht in 2002 en heeft zijn hoofdkantoor in Silicon Valley en Bangalore. In meer dan een decennium hebben ze grondige expertise van bouwkunde en digitale gebruiksgebieden opgebouwd. Ze assisteren hun klanten met het effectief benutten van wereldwijde innovatieve- en technologische ecosystemen om innovatie en digitale transformatie te versnellen.
Zinnov's team van ervaren professionals dient klanten in software, automobiel, telecom & netwerken, halfgeleiders, consumentenelektronica, opslag, gezondheidszorg, bankwezen, financiële diensten & detailhandel verticalen, en in de Verenigde Staten, Europa, Japan & India.

Voor verdere media verzoeken, neem alstublief contact op met Jaya Shukla via media@zinnov.com

Over Cyient

Cyient is een wereldwijde aanbieder van bouwkunde, productie, data-analyses, netwerk en operationele oplossingen. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en vormen een betere toekomst.
Met decennia aan ervaring is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en levenslange ondersteuning, process en netwerk bouwkunde, en data transformaties en -analyses. We bieden expertise in de ruimtevaart-, consument-, energie-, medische-, olie en gas-, bouwmachines-, halfgeleider-, treintransport-, telecom- en nutsvoorzieningen industrieën. Sterke capaciteiten gecombineerd met een wereldwijd netwerk van meer dan 13.800 partners op 38 wereldwijde locaties maken het ons mogelijk om meetbare en aanzienlijke voordelen af te leveren aan wereldwijde marktleiders.

Perscontacten

Indië