Infotech Enterprises gaat naam wijzigen naar CYIENT De raad van bestuur keurt de naamswijziging goed, de goedkeuring van de aandeelhouders wordt verwacht

Le Conseil d’administration valide le changement de nom du Groupe indien en attendant le vote des actionnaires.

De raad van bestuur keurt de naamswijziging goed, de goedkeuring van de aandeelhouders wordt verwacht.

HYDERABAD, India – 27 maart 2014 – Infotech Enterprises Limited (NSE: INFOTECENT) kondigde vandaag aan dat de raad van bestuur een resolutie heeft goedgekeurd om de naam van het bedrijf te wijzigen naar Cyient Limited. De resolutie wordt nu aan de aandeelhouders voorgelegd via een stemming per brief voor hun goedkeuring en andere ontheffingen van regelgevende aard. Het wordt verwacht dat het goedkeuringsproces 30 dagen zal gaan duren.

‘Meer dan 20 jaar hebben we met onze klanten samengewerkt om vernieuwende oplossingen te verzorgen voor een betere toekomst,’ deelde BVR voorzitter en oprichter Mohan Reddy met werknemers. ‘Met het toenemen van globale erkenning van onze diensten, hadden we een unieke identiteit nodig en een merkbelofte waarnaar we elke dag kunnen leven. De naam Cyient heeft verwijzingen naar de woorden klant en wetenschap, twee belangrijke bestanddelen van het succes van ons bedrijf. Het ‘ient’ verwijst naar Infotech Enterprises en weerspiegelt het erfgoed en de continuïteit van het bedrijf. Onze nieuwe merkbelofte zal helpen onze commitment te bevorderen om samen met onze klanten vernieuwende, vooruitziende oplossingen te creëren om morgen samen te ontwerpen.’

Het wordt verwacht dat het bedrijf vroeg in mei 2014 een officiële aankondiging zal doen en het nieuwe merk zal onthullen.

Over Infotech Enterprises

Infotech Enterprises verzorgt leidende oplossingen, inclusief productontwikkeling en levenscyclusondersteuning, verwerking, netwerkontwerp en optimalisering, en databeheeroplossingen voor vooraanstaande organisaties wereldwijd. Het bedrijf helpt zijn klanten om vernieuwende producten sneller te ontwerpen, R&D kosten te optimaliseren, marktaandeel te vergroten, operationele doeltreffendheid te verbeteren en het rendement op investering te maximaliseren. Infotech Enterprises had in 2012-13 een omzet van 345 miljoen Amerikaanse dollars en meer dan 12.000 partners op 38 locaties over de hele wereld. Het bedrijf is een openbare naamloze vennootschap en is ingeschreven op de NSE en BSE aandelenbeurs in India.

Persbericht als PDF-document (PDF 324 KB)

India
Vinay Golla