CYIENT TEGENT EEN OVEREENKOMST OM HAAR 49% BELANG IN INFOTECH AEROSPACE SERVICES, INC ("IASI") TE VERKOPEN AAN PRATT & WHITNEY, EEN DIVISIE VAN UNITED TECHNOLOGIES CORPORATION

Door de desinvestering van IASI zal Cyient in staat zijn zich te concentreren op haar “Design-Build-Maintain”-strategie door niet-core-minderheidsinvesteringen te verlaten.

Hyderabad, India, 14 september 2017: Cyient Limited (“Cyient”) heeft een definitieve overeenkomst getekend om haar 49% eigen vermogen in IASI te verkopen. Opgericht in 2003, Isabela, Puerto Rico, IASI is een Joint Venture van 51:49 tussen Pratt & Whitney en Cyient. IASI biedt ontwerp, ontwikkeling en aanverwante diensten voor lucht- en ruimtevaartverdediging, voornamelijk aan United Technologies en haar business units.

De transactie zou EPS-neutraal zijn. Het sluiten van de transactie is onderhevig aan wettelijke goedkeuringen en de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden.

Krishna Bodanapu, Chief Executive Officer en Managing Director, Cyient Ltd, zei: “We blijven doorgaan met de uitvoering van onze “Design-Build-Maintain”-strategie. Om een ​​grotere focus op de strategie mogelijk te maken, hebben we de non-core business verlaten. Dit is de tweede desinvestering na de verkoop van Infotech Enterprises IT Services (IEITS) die we in oktober 2015 hebben gedaan als onderdeel van onze strategie om de IT-dienstverlening te verlaten. Deze desinvestering is een stap in de goede richting en zal ons helpen om meer gefocust te zijn in het bereiken van onze visie. We zullen blijven doorgaan met het evalueren en herbalanceren van onze bedrijfsportefeuille”.

Follow news about the company at @Cyient.

For media inquiries, write to press(at)cyient.com

For investor inquiries, write to piyush.parekh(at)cyient.com