Cyient ontvangt de prestigieuze Pratt & Whitney 2016 Supplier Innovation en Productivity Savings prijzen

East Hartford, Connecticut, VS, 18 januari 2017: Cyient heeft twee prestigieuze prijzen gewonnen van Pratt & Whitney – de ‘Productivity Savings and Cost Avoidance Award’ en de ‘Supplier Productivity Innovation Award’ voor 2016. Het winnen van de prijs was aangekondigd tijdens de recent gehouden jaarlijkse Supplier Summit, in het Pratt & Whitney-museum in East Hartford, Connecticut, VS. Het is de vierde keer dat Cyient de ‘Productivity Savings Award’ heeft gewonnen en de zesde keer dat het bedrijf de innovatie-prijs heeft gewonnen.

Het ontwerpen van innovatieve oplossingen die de snelheid verhogen en de kwaliteit en productiviteit verbeteren is een belangrijk punt waar wij naar streven. Cyient laat keer op keer zien dat ze dit kan. Het doet ons deugd hen de awards van productiviteit en innovatie van 2016 aan te bieden, zei John Wiedemer, vicepresident, bouwkunde – Module centra, Pratt & Whitney.

In reactie op de prijzen zegt Krishna Bodanapu, Managing Director & directeur, Cyient Limited, “het is een eer om beide prijzen dit jaar weer te mogen ontvangen. De prijzen erkennen niet alleen dat Cyient continu in staat is om cutting-edge innovatie met verschillende dit jaar veiliggestelde co-patenten te leveren, maar ook onze bekwaamheid in het verbeteren van processen die leiden tot productiviteitsbesparingen. Pratt & Whitney’s vertrouwen in onze langdurige samenwerking en sterke relaties geeft de kracht en het doorzettingsvermogen om onze prestaties te blijven verbeteren.”

Als leider zijnde in ons vakgebied, brengen wij technologie, procesverbetering, technische expertise en krachtige innovatie samen. Het is geweldig om keer op keer erkenning te krijgen voor wat wij doen voor klanten van Pratt & Whitney, voegde Rajendra Kumar Patro, vicepresident van lucht- en ruimtevaart en defensie, Cyient.

Gedurende de 16+ jaren van het ontwerpen van design en onderzoekssamenwerking met wereldleider Pratt & Whitney, heeft Cyient ongelofelijke designontwerpen laten zien in de luchtvaart, met ervaringen die alles van het system-levelbouwkunde en meer omvatten. Daarbij komt dat Cyient Pratt & Whitney blijft steunen met waardevol ingenieurswerk, test data analyses en andere geavanceerde data-analystische oplossingen, gedurende de levensloop van de motor.

Over Cyient

Cyient is een wereldwijde aanbieder van bouwkunde, productie, data-analyses, netwerk en operationele oplossingen. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en vormen een betere toekomst.

Met decennia aan ervaring is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en levenslange ondersteuning, process en netwerk bouwkunde, en data transformaties en -analyses. We bieden expertise in de ruimtevaart-, consument-, energie-, medische-, olie en gas-, bouwmachines-, halfgeleider-, treintransport-, telecom- en nutsvoorzieningen industrieën. Sterke capaciteiten gecombineerd met een wereldwijd netwerk van meer dan 13.800 partners op 38 wereldwijde locaties maken het ons mogelijk om meetbare en aanzienlijke voordelen af te leveren aan wereldwijde marktleiders.

Indië
Anirban Sanyal