Cyient geëerd met de Boeing 2015 Leverancier van het jaar Award

Seattle, Washington, USA, 10 mei, 2016 – Cyient werd voor de derde keer erkend met de 2015 Leverancier van het jaar Award door Boeing, op 13 april 2016, tijdens een ceremonie die gehouden werd in het Washington State Convention Center in Seattle. Cyient, een wereldwijde leider in engineering, design-led productie en aftermarket oplossingen, heeft de Boeing Performance Excellence Award voor zes jaar op rij gewonnen sinds 2010 – een getuigenis van Cyients consequente toewijding aan het waardevoller maken van hun zakenpartners. Dit jaar werd Cyient erkend in de “Buitengewone Prestaties” categorie.

In een reactie op de prestatie zei de Managing Director en CEO van Cyient, Krishna Bodanapu, het volgende: “Het is een eer om consequent te worden erkend door Boeing voor het werk dat we samen met hen hebben verricht over de afgelopen jaren. Wij geloven in het constant verbeteren van onze prestaties om ongekende resultaten te boeken voor onze cliënten. De 2015 Leaverancier van het jaar Award erkent Cyients bijdrage om kosten te vermijden en Boeing efficiënter te maken.”

Cyient is een wereldwijde leider in de luchtvaart en oplossingen voor defensie levenscyclussen, met een variërend portfolio van vliegtuigmotoren tot en aero systemen tot avionica en aerostructures.

Over Cyient Limited

Cyient is een wereldwijde leverancier van oplossingen voor engineering, productie, data-analyse, netwerken en operaties. Cyient werkt samen met haar klanten om de technologie te verbeteren, zodat we een betere toekomst kunnen ontwerpen.

Met tientallen jaren ervaring is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en ondersteuning tijdens de levenscyclus, proces en netwerk engineering, plus gegevenstransformatie en analytics. Wij hebben expertise in de volgende sectoren; lucht- en ruimtevaart, consumenten, energie, medisch, olie en gas, mijnbouw, zware apparatuur, halfgeleiders, spoorvervoer, telecom en nutssector.

Onze sterke mogelijkheden in combinatie met een wereldwijd netwerk van meer dan 13.100 medewerkers over 38 locaties wereldwijd stellen ons in staat om wereldwijd meetbare en substantiële voordelen te leveren aan grote organisaties.

Download de PDF

India