B.V.R. Mohan Reddy geëerd met “India Geospatial Leadership Award for Lifetime Achievement”

5 februari 2014: Als erkenning voor zijn belangrijke bijdrage aan het gebied van geografische informatiesystemen (GIS) eert het India Geospatial Forum B.V.R. Mohan Reddy – Voorzitter en Algemeen Directeur van Infotech Enterprises met de “India Geospatial Leadership Award for Lifetime Achievement”. Een unaniem besluit werd bereikt door een onafhankelijke en vooraanstaande jury van geospatiale experts. De prijs is een waardering voor de visie en het leiderschap van mr. Reddy in de industrie over een periode van twee decennia en werd verleend op het 2014 India Geospatial Forum, gehouden in Hyderabad op 5 februari 2014.

De heer Reddy werd geselecteerd voor voor deze eer vanwege zijn belangrijke bijdrage in het verhogen van de zichtbaarheid van de Indiase geospatiale industrie op de mondiale arena. Onder het leiderschap van de heer Reddy heeft Infotech Enterprises efficiënt verschillende high-end en grootschalige projecten geleverd om zich te voegen bij ‘s werelds grootste aanbieders van geospatiale diensten. In de loop der jaren heeft Infotech Enterprises vele prijzen en internationale erkenning gekregen voor zijn vermogen om sommige van de meest lastige uitdagingen op te lossen voor zijn klanten in de arena van GIS, waardoor werd opgeklommen op de waardeketen. Het heeft met succes het onbenut potentieel van het geospatiale vermogen en GIS-diensten van het land ingezet en blijft op een permanente basis een opmerkelijke bijdrage leveren op dit gebied. Er werken momenteel meer dan 5000 GIS-deskundigen op een totaal personeelsbestand van meer dan 11.800 medewerkers.

Jaarlijks georganiseerd is het India Geospatial Forum 2014 de meest gerespecteerde geospatiale conferentie in het Indiase subcontinent. Het evenement dient als een platform om de huidige en toekomstige mogelijkheden van geospatiale technologie en haar bijdrage aan de opbouw van een duurzame economische ontwikkeling in India te bespreken. Elk jaar erkent de conferentie innovatie en professionele excellentie onder ondernemers, organisaties, programma’s, academische instellingen en beleidsmakers in de Indiase geospatiale industrie.

Over Infotech Enterprises:

Infotech Enterprises is opgericht in 1999 en biedt toonaangevende bouwkundige oplossingen, inclusief productontwikkeling en levenscyclusondersteuning, verwerking, netwerk- en inhoudsconstructie voor toonaangevende organisaties over de hele wereld. Met meer dan twee decennia van voortdurende groei maakt Infotech gebruik van een model van wereldwijde levering en samenwerkingsbouwkunde om meetbare en substantiële voordelen voor zijn klanten te bewerkstelligen. Infotech Enterprises is de ideale partner voor organisaties die innovatieve producten sneller willen ontwerpen, onderzoeks- en ontwikkelingskosten willen optimaliseren, hun marktaandeel willen vergroten, de operationele efficiëntie willen verbeteren of het rendement op investeringen in netwerken willen maximaliseren.

Infotech heeft meer dan 11.000 medewerkers verspreid over 38 wereldwijde locaties. We kiezen voor een proactieve benadering van onze klanten met onze hooggewaardeerde leveringscentra in Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Azië en Oceanië. Onze klanten bestrijken vele industriën als ruimtevaart, consumenten, energie, medisch, zwaar materieel, olie en gas, mijnbouw, HiTech, transport, telecommunicatie en nutsbedrijven inclusief 22 ‘Fortune 500’ en 27 ‘Global 500’ blue chip organisaties. Voor meer informatie, bezoek www.cyient.com.

Om diensten te creëren en te leveren die de verwachtingen van de klanten consequent overtreffen en hun zakelijke flexibiliteit verhogen, gebruikt Infotech een rechtskader van solide interne processen om IP-beveiliging te verzekeren en de kwaliteit van oplossingen en tijdige levering te garanderen. Infotech richt zich op de regels van de kunst in de industrie, internationaal vermaarde normen en rechtskaders, waaronder International Standards Organization (ISO) 9001:2008, Information Security 27001:2005, Medical Devices (ISO 13485), Aerospace (AS9100 C), IRIS Rev 02, CMMI Dev 1.3 en TL 9000 R5.0.

Infotech Enterprises staat genoteerd op de NSE- en BSE-beurs in India.

Persbericht als PDF-document

Kshitij Sharma