Aero India 2015 is voor Cyient Limited positief begonnen. Ze is door SAP Media Aerospace en de Defense Awards jury als winnaar uitgeroepen van 'Excellence in Aerospace Exports' in een ceremonie gehouden op 17 februari in Le Meridien te Bangalore.

Bangalore, India, 18 februari 2015 – Aero India 2015 is voor Cyient Limited positief begonnen. Ze is door SAP Media Aerospace en de Defense Awards jury als winnaar uitgeroepen van ‘Excellence in Aerospace Exports’ in een ceremonie gehouden op 17 februari in Le Meridien te Bangalore. SAP Media is een officiële mediapartner van Aero India, een zeer belangrijke ruimtevaartexpositie in Azië.

De Awardcommissie heeft een aantal deelnemers geëvalueerd op hun unieke dienstmogelijkheden, technische know-how, kracht van hulpmiddelen, kwaliteitsniveaus en exportinkomsten.

“Cyient’s uitstekend engineering talent, bewezen processen, innovatie en klantgerichte bedrijfsmodellen onderscheidt hun van de competitie in de ruimtevaart en defensie, als ook een aantal andere belangrijke sectoren van de industrie”, aldus Rajendra Velagapudi, Senior Vice-President en Hoofd van de Engineering Operating Unit van Cyient, in een reactie op de Award. “Wij zijn vereerd op Aero India 2015 de SAP Media Award te mogen ontvangen voor ‘Excellence in Aerospace Exports’. De afgelopen jaren heeft het bedrijf regelmatig meerdere begeerde titels gewonnen in verschillende belangrijke categorieën, wat reflecteert op onze acute focus op het versterken van de bestaande capaciteit en het continue opbouwen van nieuwe”, voegt hij toe. Cyient, voorheen Infotech Enterprises, was een pionier in het leveren van engineering diensten aan India, een bevindt zich tussen de paar elite leveranciers die de complete levenscyclus van productontwikkeling ondersteunen, van concept naar ontwerp, naar de vervaardiging van het product.

Over Cyient Limited

Cyient is een globale aanbieder van engineering, data analytics, network en operaties solutions. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en een betere toekomst te vormen.

Met decennia ervaring, is Cyient goed gepositioneerd om problemen op te lossen. Onze oplossingen omvatten productontwikkeling en cyclusondersteuning, proces en netwerk engineering en datatransformatie en –analytics. We bieden expertise aan in ruimtevaart, consumenten, energie, medische, olie en gas, mijnbouw, zware uitrusting, halfgeleiders, spoorvervoer, telecom en nutsvoorziening industrieën.

Sterke capaciteiten gecombineerd met een globaal netwerk van meer dan 12,500 medewerkers over 39 wereldwijde locaties laten ons toe om meetbare en substantiële voordelen aan te bieden voor grote organisaties wereldwijd.
Voor meer informatie over Cyient, surf naar www.cyient.com.

Download de PDF.

Indië
Rishi Ghai
rishi.ghai(at)cyient.com