25 geweldige jaren samen de dag van morgen ontwerpen; Cyient viert een muzikaal zilveren jublieum

Hyderabad, 28 augustus 2016 – Cyient, een wereldwijde leverancier van techniek, fabricage, data-analyses, netwerken en operatie-oplossingen, viert zijn 25e verjaardag en het bedrijf heeft de gelegenheid bestempeld met een muzikale avond in Hyderabad vandaag. De viering vond plaats in Hitex, werd bezocht door bijna 6000 leden, waaronder belangrijke klanten, partners van Cyient, vennoten en hun familieleden. Het bedrijf heeft verschillende activiteiten gepland als onderdeel van het zilveren jubileum, verdeeld over de belangrijkste kantoren van Cyient in India en in het buitenland gedurende het jaar.

Het evenement begon met een welkomstpraatje van Mr. Krishna Bodanapu, MD en directeur Cyient en Mr. BVR Mohan Reddy, oprichter en uitvoerend voorzitter van Cyient had het voorzitterschap van het evenement. Mr. Mohan Reddy sprak de aanwezigen toe en deelde zijn ervaring en inzichten over de 25-jarige reis van Cyient. Na oprichting in 1991 met vier werknemers en een sterke ondernemende geest, is Cyient uitgegroeid tot een bruisende organisatie die inkomsten verdient van ongeveer INR 3000+ crores (bijna US$500 miljoen). Cyient is een ware multinational met ondernemingen in meer dan 36 globale locaties en creëert direct baankansen voor meer dan 13000+ professionals.

Inhakend op de gelegenheid, Mr. BVR Mohan Reddy, oprichter en uitvoerend voorzitter van Cyient zei: “25 jaar geleden begonnen we aan het avontuur van de toekomst ontwerpen. We stoomden door de jaren met een ondernemende drive en enorm enthousiasme. We hebben miljoenen levens geraakt onderweg. Het is een trots moment voor ons om het zilveren jubileum van Cyient te vieren. Nu het tegenwoordig niet meer normaal is dat een bedrijf langer bestaat dan twee decennia, ben ik verheugd dat Cyient zijn zilveren jubileum viert. Ons succes is te danken aan het samenwerken van de gehele Cyientfamilie. Ik ben dankbaar voor allevier de belanghebbenden: vennoten, klanten, investeerders en de samenleving voor het geloven in mijn visie en het ervoor zorgen dat Cyient wereldwijd bekend werd. Als Cyient is het tijd om terug te kijken met trots en vooruit te kijken naar grotere mogelijkheden.”

Mr. Krishna Bodanapu, directeur van Cyient, merkte op: “vandaag is een zeer belangrijke mijlpaal voor Cyient. We zijn er trots op om onderdeel te zijn van deze reis die ons kansen biedt waar eerst niets mogelijk was. Cyient is uniek gepositioneerd om te kapitaliseren op de basis van ons succes en de diepgewortelde relaties met onze belanghebbenden – onze cliënten, de 13000 sterke team van collega’s, onze investeerders, leveranciers en partners.”

De avond ging verder met de felicitatie van Mr. Vijayabhasker Reddy Sangem, een gepassioneerde lange afstandsfietser en Cyiant vennoot, die 3700 km alleen fietste van Kashmir naar Kanyakumari binnen een maand om de 25e verjaardag van Cyient te herdenken.

De culturele avond was ook getuige van Cyient vennoten die winnaars waren van een internationale talentenjacht waarin optredens gegeven werden met thema’s rondom een ode aan het begin van de 25e jaar van Cyient. Dit werd gevolgd door een live optreden door de vernieuwde Tollywood playback zanger Sunitha Upadrashta, welke het publiek boeide met haar hits zoals O Prema, Putthadi, Bommanti, Naa Paata en nog veel meer Bollywoodhits.

Over Cyient Limited

Cyient (NSE: CYIENT) is een wereldwijde leverancier van techniek, fabricage, data-analyses, netwerken en operatie-oplossingen. We werken samen met onze klanten om meer te bereiken en een beter morgen te creëren.

Onze oplossingen zijn gemaakt aan de hand van zeven industriesegmenten, waaronder ruimte en verdediging; spoorvervoer; medisch en gezondheidszorg; communicatie; utility en geospatiaal; industriële, energieke en natuurlijke bronnen en halfgeleiders. Met decennia van ervaring, investeringen in toegewijde ecosystemen en een netwerk van meer dan 13,600 vennoten verdeeld over 36 globale locaties, Cyient is goed gepositioneerd om problemen op te lossen, kosten te optimaliseren en het marktaandeel van klanten helpen vergroten. In 2015-16, Cyient had jaarlijkse inkomsten van ongeveer US$472 miljoen.

Anirban Sanyal
Anirban.Sanyal@cyient.com